tirsdag 26. april 2011

Orreleik i Julsundet

Har de 2 siste nettene prøvd meg på orreleik i Julsundet. For meg er dette en ny opplevelse da jeg bare har vært med på det en gang før for mange år siden, og da uten resultater.
Før jeg dro avsted, ringte jeg til kameraten min Oliver for å høre om ha ville dele noen hemmeligheter om hvor det var best å sette opp camoen, så takk for tipsene Oliver.
Bildene er fra den første morgenen og det var ikke mye lys å skryte av kl 05 00
Desverre dro den avgårde før det ble skikkelig lyst , men teltet blir stående , så det blir vel flere sjanser. ( Lysene i bakgrunnen på bildet er fra Aukra)
I natt var det regn og vind og jeg verken så eller hørte noen orrer. Gleder meg til neste tur og forhåpentligvis bedre lys og bedre bilder.


Mørkt og laaaaang lukkertid.




6 kommentarer:

  1. Hei Øyvind.
    Dette kan jeg tenke meg var en opplevelse. Regner med at du flytter inn i teltet til du har fått de bildene du ønsker. Ser ut til at kulissene er i toppklasse, så det skal bli spennende å følge med. Tvi, tvi..... Kurt.

    SvarSlett
  2. Dette gleder jeg meg til å se mer til..ser ut som du har flotte områder med spennende lys..

    Likte disse bildene også jeg da..

    Monika

    SvarSlett
  3. Knall, dette er virkelig en fantastisk opplevelse, har fått en tur i år jeg også, opplevde det samme at fuglene ble borte så alt for tidlig. Jeg får ta en tur etter sønnens konfirmasjon 1 mai, bare det ikke blir for sent da. Ser også at det er potensiale til gode bilder for deg, gode bakgrunner som er viktigst av alt. Blir gøy følge deg videre:)

    Geir Jartveit
    bgfotograer.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Takk for kommentarer, Monika og Geir.
    Vi har også konfirmasjon i helga , så det blir ikke noen tur på meg heller de første dagene.

    SvarSlett
  5. Det er bare å jobbe videre. Til slutt får du bildene dine. Ha en god helg videre.

    SvarSlett