søndag 2. januar 2011

Camotelt-test.

I dag måtte jeg bare prøve det nye pop opp camo teltet jeg kjøpte før jul, og da er enkleste løsning hagen.








30.12.2011
Ser at mange er innom på denne siden, så nå vil jeg dele mine erfaringer. 
Nå har jeg prøvd ut teltet som er av typen Doghouse på orreleik, og i sommer stod det ute 2 måneder i strekk ved et tjern der jeg fulgte med en smålom familie. 
Teltet tåler mye juling og er også ganske vanntett, lekker litt i sømmene, men ikke så mye at det var noe problem
Det som er litt minus er at det blir kondens på innsiden av teltduken noe som kan begrenses ved å åpne litt på hver åpning slik at det blir gjennomtrekk.
Det er heller ikke bunn i teltet så det lønner seg å ta med noe til underlag. 
Jeg fornøyd med teltet mitt og kan anbefale det til andre som vil ha et billig camotelt.
Hilsen Øyvind.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar